Friday, October 14, 2011

Kenangan Dulu x akan Kembali!!!!

salam satu malaysia semua!!!!
wah lame giler saya x update blog ni..
maklumlaaaa buzy jd student...wahahahaah
errrmmmm... mcm first entry je..
saya teringat zaman sekolah dulu-dulu...
zaman penuh dengan keriangan dan kegembiraan..
macam2 terjadi mase sekolah dulu..
nilaaa budak kelas saya time form 5...







zaman dulu mmg berbeza zaman sekarang kan..
tgoklah saya dahulu agak berbeza kan?? hihihihi
yelllaaaa dulu mana pndai berfesyen...
apa yang ade tulaa yang saya pakai
time tu saya jadi penolong class yg sempoi je..
athoi teringat kat ketue klass sayelaa..
name die dik jan..
die ni suke kacau saya..
dulu suka cakap nak kawin ngen saya...
dik jan miss u..
time exam je saye, dik jan n beto(khairul nizam) suke duk borak2..
smpai kene tegur ngen cg..
faezah jgn bising..
padahal kami bkn tiru pown cume bosan tunggu nk abis mase..hihihi




nilaaa kawan baik saya dulu...yg sebelah kiri emah n yg tengah mira..
saya ramai kawan baik...mieyn, yana, ella, amy..
semuanye dah ikut haluan masing2..
ermmm rinduyeee kat korang..

                                                                 

nilaaaa lelaki yg wujud dalam diri saya dahulu..
ensem2 kan???
ermmmm..lame x jumpe korang..
sume dah jd budak pndai2..
cumellaaah korang time mude2 kan..
skung  dah tue sume..hhihihihihi
ape ape pown kenangan yg korang bina dulu x akan kembali lgi..
bak kate pepetah yg hilang x akan tumbuh kembali...
 byeee you allll!!!!!!!

No comments:

Post a Comment